Šta je priručnik za zaposlene?
Priručnik za zaposlene je dokument koji definiše ključne politike i postupke kompanije i ocrtava njenu kulturu.
Učinkovit priručnik za zaposlene jasno prenosi misiju, vrednosti, politike i pravila vaše firme novim i postojećim zaposlenima.
Priručnik predstavlja uvod u vašu kompaniju i način njenog rada. Jednostavno rečeno, priručnik za zaposlene objašnjava ko ste kao kompanija, kako funkcionišete i šta očekujete od svojih zaposlenih.
Verovatno najvažnija funkcija priručnika za zaposlene je postavljanje jasnih očekivanja za obe strane: kompaniju kao poslodavca i njene zaposlene. Priručnik treba jasno da saopštava šta se očekuje od zaposlenih u kompaniji u vezi sa njihovim ponašanjem i učinkom na radnom mestu i šta mogu da očekuju zauzvrat.
Priručnik za zaposlene treba dati novim zaposlenima od poslodavca prvog dana na poslu – ili čak i ranije! Dobra praksa je slanje priručnika za zaposlene zajedno sa pozdravnim pismom ili e-poštom novim zaposlenima kao deo njihovog procesa zapošljavanja.
![prirucnik-za-zaposlene prirucnik-za-zaposlene](https://odigos.rs/wp-content/uploads/2021/09/prirucnik-za-zaposlene.jpg)